Ενώ ένα λογότυπο μπορεί να λειτουργεί ως το πρόσωπο της μάρκας σας, δεν υπάρχει μία “καθολική” λύση που να ισχύει για κάθε πλαίσιο. Είτε το λογότυπό σας εμφανίζεται στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας σας, σε αναρτήσεις στο Instagram, στον περιηγητή σας ή εκτυπώνεται σε τσάντες, θα πρέπει να διατηρεί την ακεραιότητά του και να φαίνεται πάντα επαγγελματικό, ανεξαρτήτως μεγέθους.
Η κατανόηση των μεγεθών του λογοτύπου και η προετοιμασία διαφορετικών παραλλαγών για κάθε μέσο δεν θα σας επιτρέψει μόνο να αναμορφώσετε και να κλιμακώσετε το σχέδιό σας με ευκολία, αλλά θα διασφαλίσει ότι το λογότυπό σας ζει πάντα την καλύτερη ζωή του και αντικατοπτρίζει την εταιρική σας ταυτότητα. Χρησιμοποιώντας ένα δωρεάν εργαλείο δημιουργίας λογοτύπου, μπορείτε να δημιουργήσετε το λογότυπό σας που θα προσαρμόζεται αυτόματα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τις ιστοσελίδες και τις εκτυπώσεις χωρίς να χρειάζεται να είστε ειδικός στο web design ή να γνωρίζετε γραφιστική. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα στον οδηγό μας για το Wix Logo Maker. Εδώ, θα καλύψουμε μερικές βασικές αρχές μεγέθους λογοτύπου και τις βέλτιστες πρακτικές.
Βασικά Στοιχεία του Μεγέθους Λογοτύπου
Συνολικά, το κλειδί για έναν καλό σχεδιασμό λογοτύπου είναι η κλιμάκωση, η ισορροπία και η ευχρηστία. Πριν μπούμε στις λεπτομέρειες μεγέθους, ορίστε μερικές βασικές έννοιες που πρέπει να εξετάσετε όταν σχεδιάζετε ένα λογότυπο:
Έχετε παραλλαγές λογοτύπου
Δεδομένου ότι διάφορες πλατφόρμες έχουν διαφορετικές απαιτήσεις, η προετοιμασία αρκετών εκδοχών του λογοτύπου σας επιτρέπει την ευχ adaptability. Έχοντας ένα “κλείδωμα” λογοτύπου θα βοηθήσει με τη συνέπεια, διατηρώντας μια επίσημη εκδοχή των στοιχείων του λογοτύπου που στη συνέχεια μπορούν να τροποποιηθούν αναλόγως. Εδώ είναι μερικές εκδοχές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε:
- Μεγέθη παραλλαγών: Οριζόντιο (τοπίο), κατακόρυφο (γνωστό και ως στοίβαγμα), εικονίδιο (μερικές φορές καλούμενο υπογράμματα ή brandmarks ή σύμβολο), έμβλημα ή favicon.
- Χρωματικές παραλλαγές: Μαύρο, άσπρο, γκρι κλίμακα, μονοχρωματικό, διαφανές φόντο και χρωματισμένα φόντα.
- Τύποι λογοτύπων: Διάφοροι τύποι λογοτύπων μπορούν να προσαρμοστούν για διάφορες χρήσεις. Για παράδειγμα, το βασικό λογότυπο μπορεί να έχει μια εκδοχή με το όνομα της εταιρείας ή μια εκδοχή με το σύνθημά σας, και μία χωρίς.
Κατανόηση των μορφών αρχείων
Θα θέλετε το λογότυπό σας να αποθηκεύεται σε αρχεία vector, όπως PDF ή SVG, που είναι ιδανικά για κλιμάκωση. Τα αρχεία vector μπορούν να χρησιμεύσουν ως το κύριο αντίγραφο του σχεδίου σας και μπορούν να αναμορφωθούν ή να κλιμακωθούν εύκολα σε άλλες μορφές αρχείων όπως JPG ή PNG, χωρίς να χάνεται η ποιότητα.
Δώστε προσοχή στην ανάλυση
Ακολουθεί μια σύντομη ανασκόπηση μερικών βασικών εννοιών ανάλυσης:
- PPI (pixels per inch): Αναφέρεται στον αριθμό των εικονοστοιχείων (pixel) που θα εμφανίζονται σε κάθε ίντσα μιας ψηφιακής οθόνης. Η υψηλότερη τιμή PPI σημαίνει καλύτερη ανάλυση και περισσότερη λεπτομέρεια στην εικόνα.
- DPI (dots per inch): Αναφέρεται στην ανάλυση εκτύπωσης και είναι σημαντικό για οποιεσδήποτε εκτυπώσεις του λογοτύπου σας.
- Ανάλυση: Είναι ο συνολικός αριθμός των pixel που εμφανίζονται στην οθόνη, μετρώντας τόσο το πλάτος όσο και το ύψος.
Μειώστε το μέγεθος
Έχοντας κατά νου ότι είναι πολύ πιο εύκολο να ξεκινήσετε με ένα μεγάλο μέγεθος και να το μικρύνετε, παρά να προσπαθήσετε να επεκτείνετε ένα πολύ μικρό λογότυπο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία αλλαγής μεγέθους εικόνας για να κάνετε ρυθμίσεις και να επεξεργαστείτε τις εικόνες σας.
Αποφύγετε την υπερβολική λεπτομέρεια
Τα λογότυπα με υπερβολικές λεπτομέρειες μπορεί να είναι δύσκολα να ανασχεδιαστούν και να φαίνονται θολά στις μικρότερες εκδοχές τους. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείτε το λογότυπό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Διατηρήστε τη συνέπεια του λογοτύπου σας
Δεδομένου ότι το λογότυπό σας θα εμφανίζεται σε διαφορετικές τοποθεσίες και σε διάφορα μεγέθη, είναι σημαντικό να καθορίσετε ξεκάθαρα τον οδηγό στυλ της μάρκας σας, ο οποίος θα περιλαμβάνει όλα τα περιουσιακά στοιχεία της μάρκας σας. Ακολουθώντας αυτές τις οδηγίες θα διασφαλίσετε τη συνέπεια της μάρκας σας και θα βοηθήσετε στην ανάπτυξη της αναγνωρισιμότητας, ανεξαρτήτως μεγέθους του λογοτύπου.
Μεγέθη Λογοτύπου για Ιστοσελίδες
Η τοποθέτηση του λογοτύπου σας στην ιστοσελίδα είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να χαιρετίσετε αμέσως τους επισκέπτες σας και να τους αφήσετε να ζήσουν την εμπειρία της μάρκας σας από την πρώτη στιγμή. Είτε το χρησιμοποιείτε στην κεφαλίδα της ιστοσελίδας σας, είτε ως favicon, το λογότυπό σας αντιπροσωπεύει τη μάρκα σας σε όλη την τοποθεσία σας.
Ακολουθούν ορισμένες οδηγίες για το μέγεθος λογοτύπου σε ιστοσελίδες:
- Κεφαλίδα: Το προτεινόμενο μέγεθος για την κεφαλίδα της ιστοσελίδας είναι 250 x 150 px.
- Favicon: Το μέγεθος του favicon μπορεί να είναι 16 x 16 px ή 32 x 32 px.
Λογότυπα για Εκτύπωση
Από επαγγελματικές κάρτες και συσκευασίες έως εμπορεύματα και διαφημιστικά, κάθε φορά που εκτυπώνετε το λογότυπό σας, θέλετε να είναι σωστά διαμορφωμένο. Το καλύτερο είναι να χρησιμοποιείτε ένα αρχείο SVG για εκτυπώσεις, καθώς δεν χάνει την ποιότητα όταν αυξάνεται ή μειώνεται το μέγεθος.
Ακολουθούν ορισμένα πρότυπα μεγέθη εκτύπωσης για λογότυπα:
- Επαγγελματικές κάρτες: 3.5 in x 2 in
- Μαγνητάκια: 7.5 in x 3 in
- Tote bags: 14 in x 16 in
Συμβουλές για Επιλογή Σωστού Μεγέθους Λογοτύπου
Η σωστή επιλογή μεγέθους λογοτύπου είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της συνέπειας της μάρκας και για να διασφαλίσετε ότι το λογότυπό σας φαίνεται το καλύτερο σε όλες τις πλατφόρμες. Ορισμένες συμβουλές για να επιλέξετε το σωστό μέγεθος είναι:
- Σκεφτείτε το μέσο: Αν το λογότυπό σας θα χρησιμοποιηθεί κυρίως σε εκτυπώσεις, θα χρειαστεί μεγαλύτερο μέγεθος από ότι αν πρόκειται να χρησιμοποιηθεί κυρίως στο διαδίκτυο.
- Διατηρήστε τη συνέπεια: Χρησιμοποιήστε το ίδιο μέγεθος λογοτύπου σε όλα τα υλικά μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε μια συνεπή ταυτότητα μάρκας.