
Branding
Δημιουργία Λογοτύπου: 90% Στρατηγική, 10% Γραφιστική
Η Δημιουργία Λογοτύπου: 90% Στρατηγική, 10% Γραφιστική Η δημιουργία λογοτύπου αποτελεί το πρώτο και πιο κρίσιμο βήμα για κάθε επιχείρηση που θέλει να δημιουργήσει μια
Η Δημιουργία Λογοτύπου: 90% Στρατηγική, 10% Γραφιστική Η δημιουργία λογοτύπου αποτελεί το πρώτο και πιο κρίσιμο βήμα για κάθε επιχείρηση που θέλει να δημιουργήσει μια
Στον κόσμο του marketing και της επιχειρηματικότητας, το λογότυπο αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας. Πέρα από την αισθητική του, αποτελεί
Η Σημασία της Χρωματικής Παλέτας στις Συσκευασίες και Ετικέτες των Προϊόντων Η χρωματική παλέτα είναι ένας θεμελιώδης παράγοντας στη διαμόρφωση της αισθητικής και της εικόνας
Ενώ ένα λογότυπο μπορεί να λειτουργεί ως το πρόσωπο της μάρκας σας, δεν υπάρχει μία “καθολική” λύση που να ισχύει για κάθε πλαίσιο. Είτε το